
#_راهی_که_از_سر_گرفتیم. #دلنوشته:وضو گرفتم تا بی وضو ننویسم نامت را،که مقدس است نامی که گره خورده به حرم زینب عاشورایی(س).ای شهید...تو که هستی که اینگونه مرا کوچک کردی؟چگونه چشمم را گریان و دلم را لرزان کردی؟که هستی که زندگیم را به عشقت رنگین کردی؟چق...
ادامه مطلب